20 Şubat 2013 Çarşamba

ANNECİĞİM

 
 
Yüreğimin en güzel yerinde olan tek insansın...
Sevgili anneciğim...
Kainatın en güzeli sen...
Bir Aralık sabahı başlayan hikayemiz,
 Sevgili canım annem, 
Kanayan yaralarımın tek merhemi sensin,
 En fedakar insan sensin benim için,
Yüreğimde ki güzellikleri senden almışım,
 Ve yerine sevgi koymasamda sen bana hep tgülerek bakmışsın.

Anneciğim...
Benim herşeyim,
Yüreğimin en güzel yerinde sen varsın,
Şiirlerin en anlamlı mısrası sen olmuşsun...
Çiseleyen yağmur damlaları gibi tılsımlı sevdalarımın tek bileni sensin,
 Kalbimin topraklarını yeşerten senin cümlelerin,
Gelecekteki hiçbir şeyi değişmem sana,
Sana doğru uzanır ellerim,
 Tüm güzel latifelerim sanadır,
Beni ağlatanın sen olmadığı gibi beni yaralayan da sen değilsin,
Anlamayadım sevdan denen gerçeği,
Sen olmasan kimin dizlerinde ağlarım ben,
 Deler geçer içimi buruk sevdalar...
Ve sevdaların azizliği uğrayan ben,
Bitmez acılar sen olmasan...
Anneciğim;çok üzdüm mü ncittim mi seni?
Yüreğimin en güzel yerin sahibi sen...
Sahte sevdaların peşinde önü sıra giden ben,
 Yürüdüğüm bu yoldan sensin beni kurtaran,
 Beni temiz sevdalara  ve gerçeklere sensin döndüren,
Ve sen ağladın benim acizliğime ve çaresizliğime..
Sana yakınırken yalan sevdalardan ''Beni bırak ''diye yalvarışıma aldırmadın,
 Sevgi verdin ,beni hiç üzmedin, 
İyi ki de benim hep yanında oldun,
Nasıl teşekkür etsem azdır sana,
Şimdi tüm serzenişlerim benden uzak olan sana,
Araya yollar girdi ,araya dağlar girdi,
Tüm bildiğim doğrularımın tek mimarı sensin,
Hiç yüzüme vurmadın hata ve günahlarımı..
Hiç ardına bakmadın ...
Bana kol kanat gerdin düşünmeden,
 Benim için siper oldun tüm zorluklara...
 Hayatıma hep güzellikler kattın,
Hiç beni inciltmeden, 
Düşündümde boşuna değil ,
 Cennetin ayaklarının altına serilmesi senin,
 Boşuna değil cennetin sana verilmesi,
Merhamet dolu büyük bir yüreğe sahipken,
Sen benim en büyük dayanağımsın..
Anneciğim...
Sen çok fedekar kadınsın,
Yüreğimin en güzel yerinde sen varsın...
Cümlelerimin beyazı kıskandıran sevdası sanadır..
Beni sevmediğini bile düşündüğüm zamanlar,
 şimdi beni terk ettin yalnızlığa..
Ama artık çok geç biliyorum,
Ama kendime bile söyleyemediğim ,içimdeki tek sevdasın,
 Kıymetini anladım çok geç olmadan,
Seni çok üzdüysem affet beni ...
Anneciğim..
Şerefli ve temiz duygularımın sahibi...
Asil ve yorgun gözlerimin beklediği...
 Ne hatıralar gizlenir içimde..
Birgün beyaz saadet gelip kapı çaldığında,
Kapıdan çıkarken sensizlikden korkarım, 
Ve seni üzdüğüm her saniye  için ağlarım..
Anneciğim..
Yüreğimin en güzel yeride olan sensin...
SEVİYORUM SENİ...
Ve hala  bekliyorum,çıkıp gelmeni...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder