19 Şubat 2013 Salı

BEKLİYORUM

 


Yaralı yüreğimin tamire ihtiyacı vardı,
Ansızın sen  çıktın karşıma..
Yaralarımı saracak merhem oldun,
Sevginle kuşattın beni,

Gülmeyen yüzümü güldürdün,
Senin hayatın ''benim ''  der gibi sarıldım sana..
En kötü günümde Güldürdün beni... 

Hayatım Sen Oldun benim...

''Beni bekle ''dedin bekledim seni..
Beklemek ne kadar zor olsa da bekledim seni,
Beklerken çok daha özledim seni,
Neydin sen ? Kimdin sen ?
Nerden Çıktın,nerden geldin hayatıma?

 Anladım senin varlığını,.
Sadece hayat değil yaşamamım sebebi,

Sensin iyice anladım ben bunu,
Gülümseyen yüzünle güldürdün 

Ağlayan şu zavallı gözlerimi.... 


Heyecan verdi bana söylediğin kelimeler..
Ağzından çıkan her kelime güzelliği nakış nakış işledi,

İçime büyük neşe getirdin sen..
Seninle geçen saatlerim sanki dakikaydı benim için ..
Neden seni tanımadan ,bilmeden İstedim..
Her gidişinde kalman için yalvarmak istedim,
Belkide temelli gideceksin diye çok korkum ve  sustum..
Sadece seni görmek istedim...

Ne yaptığını,  ne yapmak İstediğini bilmek istedim.
Sende gözlerime bakıp uzun uzun sustun.. 

Konuş dedim ama sen yine susmayı tercih ettin...
Konuşmak yerine sadece gözlerinle konuşdun...

Hayat Sensin Der Gibi baktın bana..
Gülümsedin ..En güzel bakışlarınla.

 Hayatım  sen  Oldun,benim...


Nerdesin şimdi sen?

Kiminlesin şimdi sen?
Ne haldeyim Bilmiyorsun sen?...
Ne olması lazım ?
Neye sevinip neye üzülmeli insan  ?
Neye Sahip çıkmalı, bilemiyorum..
Tek Farkında Olduğum şey,

Seni hala seviyor olmam,
Aklımda kalan sensin,

Hayat sensin der gibi bakışların,
Hayatımın Sen olmasını diliyorum,

Ve büyük bir özlemle bana gelmeni bekliyorum...
...


Kanatır yaramı yokluğun,

Eritir  İçimi kimsesizliğim,
Yokluguna alışamadım..
Eriyor Bedenim..

Sana Bir Dokuna Bilse Ellerim.

İçimdeki acılar kaybolacak ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder