22 Şubat 2013 Cuma

BEN

Mutluluğa çeyrek kala

Mutluluğa çeyrek kala elimde solan son damlasın,
Daha neler neler solar yar farkına varmadan.
 

Alıştım artık yalan sevdalara,
'Hiç üzmüyor yokluğun beni''diye bir yalan söyleyebilirim,
Hani bana ''Dönerim diye söylediğin'' gibi,

Yüreğim dargın sqna dönmediğin gibi,
Yalancısın işte yalancı..


Yaşam çiçekleri solar ömrümün,

Sana göstermeden onları,
Bir sana yanarım bir de çiçeklere,
Ey !Akan gözyaşalrımın sebebi yar,
Kaç ömre kaç sevda sığdırdın?
Söz bitsede akıyor zaman,
Böyle gelir,gder ömrümün törpüsü...
 

Mecnun'un da var kara sevdası,
Onu çöllere düşüren ne?
Umudu değil mi onu yeşerten,
Ama benim mudum hiç yok niye?

Kalemim kurudu yazmıyor artık,
Nefesim tükendi atmıyor kalbim artık,
Canıma can verseydin olmaz mıydı?
 

Babamın bana verdiğin nasihatları,
Annemin gözyaşları olmasaydı,
Bil ki özlemezdim bende seni,
Bil ki ben de unuturdum beni unuttuğun gibi,

Gömerdim seni beni gömdüğün yerlere,
Ama olmuyor,unutamıyorum seni.

İki damla suya hasret sevdalarım olmasaydı,
Çığlık çığlığa bağıran martılar olmasaydı,
ve hala dillerde söylenen sevda masalları olmasaydı,
Ben seni nasıl unutayım şimdi?

Sevdalar aşkına,
Sevenler aşkına,
Kanatma yaramı gülüm...

Terkedilmiş yıkık dökük viraneyim ben,
İçimde önleyemediğim garip korkular,
Heyyy! Deli gönül,virane gönül,
Vurulmuş yerde yatan yavru ceylan gibiyim,

Yenik düşdüm aşk oyununda,
Yapraklarım dökülmüş hazan gibiyim,

Yağmurlar ve karlar yağıyor üzerime,
Perdesi kapalı karanlık eveler gibiyim,
Bir akşamın karanlığı çöker içime,
Sensizliğe mahkum olmuş gibiyim,
Sahte kahkahalar,sahte dostlar sarmış etrafımı,
Tam kendimi anlatacağım,

İzin verilmez mahkum gibiyim,
Mevsimsiz ,solgun bedenim...
 

Çiçekleri açmaz oldu gölümün,
Herkeslere kırgın gibiyim,kanıyor yaralarım...
 

Nasıl açılırsa yaprağı lalelerin?
Nasıl acıtırsa gülün dikenleri?
Öyle canımı yakar sevdanın elleri...
 

Ben uykuya dalarken geceleri,
Gönlümün kırık kalemi,

Mevsimler dönerken  kışka,
Keşke yar sen hep yanımda olsaydın...

Saçların dalgalanır rüzgarlarda,
Gönlüm dolu yalanlarla,
Bayramlar kutlanır sensiz ,bensiz,
Elimde kalan bomboş hatıralar
madem ki sen beni sensizliğe mahkum ettin,
Ben de yad edenyim şarkılarda adını,
Kör kuyuya salınmış boş kova gibiyim,
Sensiz,

Sessiz,
Kimsesiz,
Aniden,
Bilmediğim,
Görmediğim,
Diyarlara bırakdın beni...
 

Kendime yediremiyorum sensiz kalmayı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder