20 Şubat 2013 Çarşamba

SANA GERÇEKDEN İHTİYACIM VAR



Yasaksın bana  ama; sımsıkı sarıl boynuma,
Acıtıyor beni karanlık geceler...
İmkansızlıkları istiyorum, belki de ben kimbilir.?...
Umutlarım sokak ortasında delicesine koşturan çocuklar gibi,

Uzaklaşıyor benden,
Uykum yok ,yanımda sen olmadıkdan sonra,
Gözlerimin yaşı bedenimi eritiyor,
Göz yaşlarımla söndürüyorum kalbimdeki yangını,

Yokluğun koyuyor ,alışamıyorum sensizliğe,
Ellerini tutmak imkansız ,

Ama yorgun kalbim anlamıyor bunu...



Yasaksın ama ; Sarıl sıkı sıkı bana !

Sana gerçekten ihtiyacım var..



Tüm yollar sana çıkıyor,

Gözlerim seni arıyor,
Dillerim seni sayıklıyor,
Son bahar yaprakları gibi dökülüyorum,

Güneş doğmuyor pencereme,
Bütün şarkılarım,şiirlerim seni söylüyor,
Sen karanlık gecelerim sabahısın,

Sen aydınlık günlerimin güneşisin.

Terk etme sevdam beni,

Sevinçlerimin tek sebebi sensin,
Acı hatıralar katma aşıma,

Sevda türkülerin söylensin dillerde,
Hayat seni aldı ellerimden,

Gel artık dayanacak gücüm yok,
Birbirine karıştı acılar ve sevdalar,

Gözyaşları yakıyor bedenimi,
Bizim hiçbir sevda masalımız olmayacak mı anlatılan?

Çocuklarımız uyandırmayacak mı öperek gözlerimizden?
Kalbim ellerimden küçük peki ya çektikleri?
Dile getiremediğim sözlerimin içinde kayboluyorum,
Gitmeliyim henüz vakit varken,
Kırılmadan orta yerimden.


Yasaksın ama ; Sarıl ne olursun bana ?!,

Sana gerçekten ihtiyacım var benim,
Sensiz yapamıyorum,birtanem  ben...

Her tarafımı yakıyor sensiz geceler,

Bir de sen yoksun ya daha bir kötüyüm ben,
İmkansız sen bana ve yüreğime,

Olmayacağını bile bile istiyorum seni ben,
Umutlarım kayboldu çıkmaz sokaklarda,
Sensiz olmuyor sabahlar,
Gözlerimin seli durmadan akıyor,

Gel de kurtar beni sensizlikden,
Aşkınla yaşıyorum gerçekleri bile bile,
Ellerini tutmak imkansız ,

Ama onları çok özlüyorum ben,aşk hırsızlığına giriyor,
Yasaksın bana ; sımsıkı sarılsan ellerime,
Sana gerçekten ihtiyacım var.

Tüm yollar sana çıkıyor,sen istemesende,
Son bahar yaprakları gibi  dökülüyor sevdalarım; 

Gözlerime bakınca senin gözlerini görüyorum,
Sen okunması gereken bir şiir ve şarkısın,

Bense kolu kanadı kırık bir zavallıyım,
Terk etme sevdam beni,

Sevinçlerim düştü kör kuyulara,
Dilimde bitmeyen sevda şiirleri,
Hayat aldı seni benim ellerimden,
Birbirine karıştı acı ve kderlerim,

Gözyaşlarım sellere kavuşdu,
Ve gülücüklerimi çaldı gurbet kuşları,
Bizim masalımız hiç bir zaman mutlu bitmeyecek,

Araya girdi kötü cadılar,
Kalbim ellerimden küçük peki ya unutamadıkları?
İçimde dile getiremediğim üç beş parça sözlerim,
Gitmeliyim henüz daha vakit bitmemişken,

Ayrılmalıyım yalan sevdalardan,
Kırılmadan,kopmadan gitmeliyim,
Yasaksın ama; Sarıl bana ne olursun?

Sana gerçekten ihtiyacım var..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder