19 Şubat 2013 Salı

DEMEK

 
Al senin olsun bende kalan ne varsa,
İstemem,sensiz mutluğu sen olmadıkdan sonra.

Ver bana kalbimi, başına dert açacaksa,
Gönlünde başka aşk yer bulacaksa.

Bahtını, bahtıma ellerimle yazdım
İstedim ki ömrüm senle son bulsun.

En büyük mutluluk seni seveni sevmekdir,
Zor değil sadece bir gönülde olababilmek,
Sevdiğiyle yaşamak en büyük mutlulukdur,
Ne güzeldir bir gönülde herşeyi unutmak...

Sanki yaşamamın teke sebebi sensin,
Sen benim bahtıma çıkan kaderimsin.


Batmayan bir güneşsin benim ufkumda,
Sen benim gecem ve  gündüzümsün,
Bu alem aşkı ve sevdayı senden öğrensin,
Sen başıma gelen en güzel şeysin.

En büyük mutluluktur,karşılıklı sevmek,
Zor değil bir gönülde aşka susamak,
Yaşamakdır,sevdanın yollarında,
Ne güzeldir birine ''Seni seviyorum ''Demek...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder