19 Şubat 2013 Salı

MAVİLERLE UYANMAK

 

Kaç iklim geçer sevdalardan,
Kaç gönül yanar aşklardan,
Kaç kere pişman olunur sevilmeyince...

Uykularda olur en güzel masallar,

Sen yakışıklı prens ,bense sana aşık prenses,
Gönüllerde çoğalır yangınlar,

Takvimler bitsede çoğalır acılar,
Aşka sevdaya tutkun gönüller...
 


Alev alev yakar sevdanın ateşi,
Sensizliğe susamış bedenimi,
Ağlar bize gökde ki melekler,
Sevmek güzel sevilirse insan,
Yoksa kimseye faydası yok ,

Tek taraflı aşkın...

Uykularda olur ne olursa,

Yalanlar,
Ve araya giren düşmanlar,
Ayırır sevenleri sevilmeyenler...

Uykularda ölür,en güzel düşler,
Kıpırdayan eller tutmaz olur,
Gülümseyen gözler gülmez olur...




Geçen kaç iklimin hesabını kim verecek?
Kavalını çalmış çobanlar,
Gökyüzü neden mavidir?

Bilinmediği için midir,
Mavi değişir ,
Beyazla siyaha,
Aklımda kalan maceralar...


Kaç iklimin sabahında,

Gecenin ayazında,
Aşk derin bir uykudadır,
Uyan aşk uyan...

Uykularda olur,bilinmeyen gerçekler,
Bitmez mi  dağların karı?
Bazı saçlarda periler un öğütür,

Ve beyaz yıldızlar saçar aralarına,
Ölüm sonsuz uykuda ,

Duyulmuyor soluklar...

Ve şaka gibi yaşanan anlar,

Ve korkak korkak bakışlar,
Ve geçmek bilmiyor zamanlar,
Bir yaşamaktır,sonsuzlukda,
MAVİLERLE UYANMAK,

Güneşle uyanmak istiyorum,
En güzel gülüşler istiyorum,
Sevda çiçeklerinden...

Senin sevda çeken kanatların var,

Benimse seven yüreğim...
Bahar kokar saçların,
Bu şehirde seninle varım...


Beni taşıyacak sevdamın melekleri,
Bu akşam üstü sevda uykudadır,
Ellerimden geçiyor zamanlar,
Gayrı dayanmak zor hasretine,
Ya beni de  al yanına,

Ya beni de götür ,
Gittiğin uzak diyarlara,
Yitirmedim umudumu,
Ya sen de gitme,
Benimle kal...

Mavinin renginde,
Gönlümün denginde,
Beni benle bırakma,
Başına taç olurum,
Gülen gözlerine kaş olurum,
Türküler söyler senin olurum,
Yalan sevdalardan ırak olurum,
Canımın içine girmişsin,
Aklımın ermediği yerdesin,
En mavi göklerin içindesin...
 

Senin adın ne?
Mavi mi siyah mı?
Özenirsin beyaza,
Mavi çiçekler takarsın gözlerine,
Çünkü mavilerle yiter,

Mavilerle gelirsin,
Ben uyanırken sabaha,
Benden sana kalan ne?

Sende beni unutturan ne?
Sende beni sevsen neolur?

Sen de beni görsen ne olur?
Sevdiğim uyandırdın sevdadan,
Her sabah;güneşle gelsen,
Güneşten alsan altın sarılarını,
Ne zaman üşüsem ellerim,

Ellerimi ısıtsan,
Rüyalarımın içinde,
Böyle uzun olmasın ayrılıklar,
Kavuşmak varken sabaha...


Ayrılık  korkularım olmasın,
Aşka ve sevdaya dair,
işte o zaman dokunurum,

En güzel maviliklere,
Maviler giyer senin olurum,
Mavilerden kanat yaparım ,

Uçasın diye,
Yıldızlardan taç yaparım,
O yüzel saçlarına,
Ne olursun öperek,

Uyandırsan beni...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder