21 Şubat 2013 Perşembe

BENDE DEĞİŞDİM



BENDE DEĞİŞDİM


Bende değiştim,
Her şey gibi sen gibi,

Herkes gibi sen gibi...

Değiştim istemeden…
Tutamayacağım sözleri vermiyorum,

Tıpkı bana vediğin sözler gibi,
Unutamayacağım sevdalara dalmıyorum,
Tıpkı senin gibi,
Bir yanım sen,bir yanım ben,
Savaşıyorum ikisiyle durmadan,
Seninle değil ki kavgam…

Benim amacım savaşmak değil,

Barış sağlamak ikisiyle,
Ne kazanla ne seninlerim ben,
Sorun da bu işte...


Elbet Alışdım…
 

Ben senin yokluğuna,
Her şey seni hatırlatıyor neden?

Alıştım!Alışdım yalan sevdalara,

İstemediğim tüm duyguları yaşıyorum sayende,
Ve mutlu musun söylesene,
iki arada bir derede gidip gelmelerim,
Bir yanım istiyor,bir yarım istemiyor,
Herşey hatırlattıkça seni bana,

Unutmak çok zor geliyor,
Her şey neden böylesine zor söylesene?



Tanıdığım sen değil sana olan sevdam,
Duvarlara anlatırken sevdalarımı,
Ve aynalara ağlayan gözlerim,
Bir yanım ağlar,bir yanım güler bilmeden,
bir yanım daha hayalperst nedense,
Samimi değil uçarı fikirleri,
Bir hayli kırgınım tüm sevenlere,
Her şey herkes neden bu kadar siyah?

Canıma batar tüm sevdalar,
Gözlerimden akar kanlı yaşlar,
Aslında ne sana nede kendime kırgınım,
Kendime isyanım,
Maziye değil hatıralara kırgınım,
Anlatamadığım anlayamadığım masalların dili ne?

Bana yaptıklarına bir bak,
Dinlediğim şarkı sözlerinde yarım kalan aşklar,
Beni hayata kırgınım,

Ben kaderime kırgınım,
Bir hayli de yorgunum,
Beni kıran sensin,

Üzülen neden benim?
İyi değilim, hiç iyi değilim,
Galiba yorgun düşdüm sevdadan,
Her şey ,herkes neden bu kadar yalan?



Kalbini kalbime yama etmekden,
Ve sevdiğimi sana inandırmaktan,
Ve dahası kocaman bir dünyada tek başına olmakdan,

Yoruldum,tükendim,
Aslında ne yapsam bilemiyorum,
Sadece bende seni kaybettikçe kahroluyorum,
Şu kalbime artık söz geçiremiyorum,
Ki seni unutmasını nasıl isteyebilirim?

Toprak kokan saçlarını kim tarıyor?
Bana bakan gözlerine kim öpüyor?

O sımsıcacık ellerini kimler tutuyor,
Hıh! Ne yaparsam yapayım yüreğime,

Seni unutturamam.
Gözlerim yorgun ağlamakdan…
Dudaklarım kurumuş sensizlikden…
Dokunulmadan geçmiş o güzelim yıllarım…
Kavuşmaya dair sözlerin nerede?
Söyleyemediklerimi söylesem sana,

Biter mi bu ayrılıklar,
Sesimi duyuyorsan cevap ver bana,
İstemesem de
Çok alıştım yokluğuna...

Paylaştığımız hayatımızda yaım kalan ne?

Bıraktığın onca acılar nasıl geçer söylesene,
Beni yerle bir eden gidişinin dönüşü yok mu?
Ve bana çektirdiğin acı ne zaman bitecek?
Daha öncede gitmiştin…

Dön hemen geçmeden zaman,
Çok alıştım…
Paylaştığımız hayatımızda bana kalan acılar,
Beni yerle bir eden yarım kalan bir sevdasın,
Ve bende sana ulaşamayan aptal aşık,
Gitmek için bitirmek için çok çalışdım bu aşkı,
Çok çalıştım çok…

Daha öncede bırakığ gitmiştin…
Kendi isteğinle…
Anladım ki daha önce sevmemişsin sen beni!

Çok çalıştım inan çok,

Unutmaya seni,
Değişen sadece zaman,

Yanımın da olmayan sen,
Aslında hep yalanmış sevdalar,
Her defasında daha da kirlenmiş anılar,
Ve alışmaya başladım sevmemeye…
Bu göz bu gönül unutmuyor seni,
Çok alışmaya çalıştım hem de unutmaya seni…

Tanıştım seninle doğan kendimle,
Yaşatıyorum hala onunla seni,
Ama diğer yarım gitti dönmemek üzere benden.

Yoruldu bedenim,

Kırıldı umutlarım, 
Dnlenmekten korkuyor bedenim,
An be an değişiyor zaman,

İnsanın engelmesi neden güç?
Işığı sönüyor yaşamanın…

Siyaha dönüyor zaman
Duygusuzlaşıyor insan…

Ne kalmak için çabalıyorum,
Nede gitmek için kendimi,
Çok çalıştım,

Çok çabaladım,
Gitmeye de kalmaya da razıyken,
İkisi de acıtıyor beni,
Daha öncede gitmiştim,

Dönmeyeceğim diye,
Ama böyle karamsarlık olmadan.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder