22 Şubat 2013 Cuma

BEN GİDİYORUM

 

Cenneti de cehennemi de sensin içimde yaşatan,
Kavuşmalarda umutsuzmuş olmuş bekleyişler,
Ayrılmakta varmış kaderimizde,

Senden kalan ne varsa al git benden,
Sensiz yaşamaya çalışırken ben,
Aldatmakta varmış benim kötü kaderimde,

Senin beni aldattığını bile bile sevdim, 
Acıyan kalbimin yaralarını ben sardım,
Kendi yalnızlığızlığımda kayboldum ben,
Uyuyup uyandım sen yokluğunda,
Kışa dönmüş ağaçlar gibi döküldüm.
 

Bazı şeyler unutulmuyor gönlümde,
Eskimiyor ne duygular nede sevdalar,
Sen hissetmesen de,
İçimde daima yarım kalan bir yanım var,

Yağmur gibi yağıyor gözlerim,
Dudağımda yarım kalan bir busen var,
Ellerimde tutamadığım ellerinin sıcaklığı var,
Seni daha çok seviyor yaralı yüreğim.



 
İtiraflar susuyor yorgun bedenimde,
Bir dua vakti istiyorum senin gelmeni,
Ne yana dönsem, sevdan başucumda,

Ne yana dönsem, sen tam karşımda,
Onaramadığın tam kalbimdesin,
Ve öğreniyorum  yalnızlığın tadını...
Rüzgarsız bir gökyüzünde ,geceler ayaz,gözlerim dalıyor, 

Duruyor sevda treni,
Sensiz bu koskoca şehir bana geliyor yabancı,
Vuruyorum kendimi sevda denizlerine,
Dar geliyor sensiz sevdalar,
Bir yolculuk başlıyor sessizce bitiyor zaman,
Bir yolculuk başlıyor dönmek  yok geriye...
 

Belki de hiç yoktun sevdamın öncesinde,
Belki bendim, seni kendime sevdiren,

Karanlık gecelerde  göz kırparken yıldızlar bana,
Belki de bendim onları senin gibi seven,
Acı bir tebessümle kendimi kandırdım,
Kalbim ağlarken neden güldü gözlerim?
Gizli bir aşk oyununa kaptırdım, ben  kendimi

Üşenmedim, hala seni tek başıma sevmekten.
 

Aynalarda gördüm beni seven bakışlarını,
Gönlümün sultanısın sen,
Aynalarda öptüm,o güzel gözlerini,
Bir sevdanın nişan halkasını taktım parmaklarıma,
Bir sevdanın zincirini doladım boynuma,
Sana varan yollarda kayboldum ben,
Sana yazdığım mektubu sakladım koynumda,
Bıkmadım hala seni satır satır sevmekten.
 

Bağrımda yanar sevdanın ateşi,
Seninle yaşıyor zavallı bedenim,
Duvarlarına yazdım,unutamadığım adını,
Sevinçle suladım sevda çiçeklerini,
Hiç kaybetmedim umudumu ,

Dönersin diye kelebekler besledim yüreğimde,
Hasreti okşayarak,geri dönmeni bekleyerek,
Yılmadım, hala seni  sevmekten.
 

Belki de hiç yoktun,benim gönlümde,
Belkide açmamış sevda çiçekleri bahçemde,
Belkide beklediğim sen değilsin artık,
Yanlış yerde yanlış zamanda sevmişim seni,
Ya ben sana yanlış geldim,ya sen bana yanlış geldin,
Şimdi gidiyorum, ardımda kaldı,ellerim,
Şimdi gidiyorum ,bilmediğim diyarlara,
Karanlık sözler kaldı aklımda,

İstersen şimde sen ağla ardımdan,
Pişman olacak hiçbir şey kalmadı sana,

Ben gidiyorum ''Hoşça kal'' 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder