20 Şubat 2013 Çarşamba

KURŞUNİ BEYAZLIK

 

Bir avuç sana hasret   kurşuni yalnızlık.. 
Günlerden pazar aralığın son günleri,
Savrulan uzaklara sen ve ben,
Yazıyorum sana ayrılık şiirleri,
Satırların gözükmüyor sonları...
Hasret pınarı kurudu ,akmayacak artık,
Yokluğuna ağlıyorum yana yana, 

Parça parça sözlerim dolanıyor dilimde,
Ergüvani renge bürünmüş dönmez ayrılıklar,

Karanfil rengi düşlerim kaldı ellerimde,
Yokluğun çağlıyor yorgun bedenimde,
Zaman iplik iplik sökülüyor düşlerimi benden,

Ellerimden kaydı güzel olan ne varsa...
Sözüne hasret yürüyor kaldı ayrıklıklar,

Saatler insafsızca ilerliyor,geçiyor zaman,
Arıyorum ellerime iliştirdiğin duaları,
Sensiz hüzün ekliyorum aminlerime,
Giderken uçurduğun turnaların yolunu gözlüyorum,

Hala bekliyorum dönecekler mi diye?
 
Kırık dökük bir kaç düş kaldı avuçlarımda,
Kuşlarla uçuruyorum onları gökyüzüne,
Hasret acımasızca kol geziyor gözlerim de,
Elem kemerini takıyorum sensiz yüreğime,
Uçurum uçurum dört bir yanımı sarmış ayrılık,
Işık ışık gülüşünün gurbetlerinde yanmaktayım!
Öyle derinlerdesin ki çıkman imkansız.... 

Seni kimseler çıkaramıyor içimden,
Çözemiyor seni ,benden uzaklaştıranlar,
Bendeki seni alamıyor hiç kimseler,
Bastığım topraklar inim inim hasretinle inliyor,

Küf tutmuş acılarım ve kederlerim,
Bulutlar ağlıyor hasretime,

Gözlerim dalıyor uzak geçmişime, 
Sevdiğim tüm renkler kayboluyor ,
Tek tek siliniyor gözlerimden,
Sadece ama sadece sana hasret kalan yüreğim,

Hasretinin yaktığı bedenim,
Ve bir avuç kurşuni beyazlık kalıyor ellerimde..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder