28 Şubat 2013 Perşembe

SENSİZ

Bir ağladım,bir güldüm,
Bir sen vardın yanımda,
Bir de kuzularım.

Gece ve gündüz yol aldım,
Ruh halim desen kabahatli,
Seni sevdim seveli ağlamaklı.

Hasretin yakdı,
Günler saymakla bitmedi,
Bu nasıl bir ayrılık?
Bu nasıl bir hasretlik?
Gurbete giden sen değil sanki ben.

Yerinmde sayıyorum,
Gün ve gün,
Bineyim vapura,
Bineyim buluta,
Yanına varayım.

Bir gün bile ayrı kalamam senden,
Beş gün bile ,
Beş yıl gibi geliyor,
Seni seven kalbim hasret geçmek istemiyor.

Ya sen gelsen bana ,
Ya ben geleyim,
Hasret geçmek zor geliyor.

Zor geliyor bana ,
Sanki yalnız benim ,
Sevdiğinden ayrılan.

Uyanıp sana gelsem,
En güzel yerinden öpsem,
Burdayım deyip boynuna sarılsam.

Sarsam seni kollarımla,
Hiç ayrılmasam,
Şaşır mısın benim geldiğime?

Dağlar bayırlar aşsam,
Sana gelmek için uzun yollar katetsem,
Hepsi masal ,
Hepsi hikaye mi dersin?
Senin yanına firar etsem.

Başlarım ha senin kurallarına,
Senin aşkından ölen ben,
Benden uzak duransa sensin.....

Aşk bu her  güçlüye kanat gerer,
Her bir şeyin üstesinden gelir,
Ayrılığı kovalar ,sevgiler dağıtırım korkmadan.

Binerim hızla giden vasıtalara,
Bir uçarım hemen yanına,
Ağzın şaşkınlıkdan açık kalır.

Sensiz dünya bana dar geliyor,
Dayanamıyorum yokluğuna,
Şu son yaptığına bir baksana.

Sen de gerçekden seviyorsan beni,
Silersin sana akan gözyaşlarımı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder