27 Şubat 2013 Çarşamba

BİRAZ DEĞİŞSEN

BİRAZ DEĞİŞSEN


Biraz değişsen,
Her şey gibi ben gibi

Olmaz mı sevdiğim?

Bak ben bile Değiştim…

Tutamayacağım sözlerimin arasında durmuyorum,
Bir yanım ağlarken bir yanım gülmüyor,
Ben kendimle savaşımı kazandım,
Sen de benle savaşmasan olmaz mı?

Sorun değil…
Savaşı kazanmak veya kaybetmek,

Önemli olan hiç savaşın olmaması...

Elbet alışırsın,…
Benim yokluğuma,
Her şey herkes seni hatırlatırken bana.

Alıştım!Alışdım,
Tüm eksik yanları unuttum,
Ve yalnızlık sardı beni dört bir yandan,
Duygularım darmadağın sayende,
Ben hakettim mi terkedilmeği?

Her şey herkes farklı geliyor bana...

Tanıdığımı sandığım dostlarım yok kötü günümde,
Duvarlara çiziyorum hayali resmini,
Ve aynalarda ağlayan gözlerim,
Bir sana hasret bir de memleketime,
Bir acı ayrılık sardı etrafımızı,
Demek ki gerçek bir kalple sevmemişsin sen beni,
Bir hayli kırgınım hatıralara,
Her şey gibi bırakdı gitti,onlar da beni...

Canımı acıyor sana duyduğum hasretim,
Gözlerimden akan yaşlar  ayrılık  göz yaşı,
Aslında herşeye sebep ne ben ne de sen,

Birbirimize olan gururumuz,
Kendine kızma benim için,
Maziye kaldı yaşanan güzellikler,
Anlatamadığın ,tadamadığın sevdan ben miyim?
Dinlediğim şarkılar unutturmuyor seni neden?
Beni anla ,

Beni yargılama,
Bir hayli de üzme kendini,
Beni ben olduğum için sev,

Seni ben, sen olduğun için seviyorum...

İyi değilim şu günlerde,
Galiba yordu beni havalar…
Her şey herkes senle dolduyken bu kadar...

Kalbime attın hançeri sen,

Beni ömrümce ağlattın sen,
Kendimi sana ispatlamak da ben yorgunum,
Ve dahası elimizde kalan bomboş mazi,
Aslında ne pişmanım seni sevdiğime ,nede memnunum sevdiğime,
Sadece kalbim sana bağlı ben değilim,
Şu kalbimde yanıyor aşk ateşi sönmeden,
Sen nasıl yargılarsın beni?

Toprağa nasıl suya kavuşursa,

Derya denize ulaşırsa,
Gönlüm karalar atıp beyazlar giyerse,
İşte ben de o zaman sana bağlanırım ,yeniden...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder