28 Şubat 2013 Perşembe

KOLAY DEĞİL

Biraz daha sarıp sarmala beni
Biraz daha dokun yalnızlığıma
Biraz anla ne demek istediğimi
Biraz dinle duygularımın dilini

Biraz daha kalda düşün yeniden
Biraz anla bendeki bu hüzün neden
Biraz anla, biraz dinle, biraz daha sev

Kolay değil, kolay olmaz sevdiğinden vazgeçmek,
Kolay değil, sevdiğinden kalbinden atmak,
İki insan büyük bir sevgiyle sarılmışken,
Kolay değil ,kolay olmaz kalbize gönül vermek.

Daha fazla seversin ,daha fazla bağlanırsın,
Biraz daha fazla sevsen beni unutmasan ne olur,
Biraz daha fazla anlasan,üzmesen beni sen,
Biraz daha fazla baksan olmaz mı gözlerime.

Bin defa parçaladın,üzdün kalbimi sen,
Bu acılar ve kederler kaldı elimde senden,
Cesaretim yok ,yeniden aşka ve sevgiye,
Çok denedim, çok ağladım sensiz olamıyorum ben.

Biraz daha kal benim hayalimde,düşlerimde,
Biraz sen ağla biraz da sen üzül gecelerde,
Biraz anlasan beni , bir gülsen gözlerime,
Belki unutulur çekilen acılar,kederler.

Kolay değil, kolay olmayacağını biliyorum,
Kolay değil, seni gönülden anlıyorum
İki insan sevgiyle kenetlenirse birbirine,
Gönüller bahar olur,yaz olur yeniden.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder