19 Şubat 2013 Salı

FİRARİ



An gelir...
Öyle derin bir çığlık atar ki sensizliğim,
Üzüntüden benim olursun ...


Ah canım,

Sahip çıksan gökdeki yıldızlara,
Sana ait değil bu kapkara geceler,
Diz boyu gece saklanırken saçlarına,
Alev gibi yakar sensizliğim...
Dünü,bu günü ve yarını unuttum yokluğunda,
Duydum sensiz olmanın çaresizliğini,
Kimsesizlikte  kayboldu,umutlarım...

Gördün mü?Duydun mu sensizliğimi?


Ağlamak ne kadar kolay olsada yakıyor yüreğimi,
Bacası tütmeyen bir ev olur mu?

Sevip sevip ayrılmak olur mu?


Gittim mi kaldı mı hiç bilmemiyorum,
Bir varmış bir yokmuşlarla geçmiyor zaman, 

Kayboldum sensiz çöllerde,
Mavi mavi susuyorum,beyaza hasret,

Sana yine de sana hasretim,
Siyaha bürünmüş hasretim kalıyor üzerimde,
Derin bir ir yara var hasretinle açtığın,

Yakıyor gecenin siyahı bedenimi,
Daha bir acıtıyor canımı......


Çok sesli bir sakinlik var çevremde, 

Onlar beni duymuyor ve anlamıyorlar,
Aldığım hiçbir nefes seni düşünmeden geçmiyor,
Yanılgılarım ,hatalarım sensiz geçiyor günlerim,
Tenime dokunuyor yalnızlk,

Ama ben hep sen kokuyorum..
Ah Anlasana!Dinlesene kalbimin sesini,
En büyüğü içimdeyken yalanlar,

Neylesesin Sen beni neylesin?...
Bilmediğim bir gözyaşına kendimi vermişim,
Kayboldu o güzelim sesim,
Benim olmadığım kadar senindim ben,

Duymadın sesimi ve ağlamalarımı...

Firarım Sana.

Firarım hayata,
Bozulup  kırılıp dökülmenin anlamı ne?
Sensiz dönmüyor olmuyor zaman!

Asiliğin ,kızgınlığın kime?
Bırakıp gitmen hiç doğru değil neden?


Karlar yağdı üstüme

Hasreti çığı düştü gönlüme,
Dudağımda hıçkırık,
Kırık bir kalp ,
Ve ağlayan bir çift göz bıraktın ,
Bırakıp beni gittiğinde...



Öyle bir  an gelir ki,
Öyle derin bir ayrılık acısı hissedersin,

Benim yokluğumda,
Mum gibi eriyip kaybolursun gözyaşlarımda....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder