28 Şubat 2013 Perşembe

SEN

Anladım deli dolu bir yüreğin var
Dolmaz boşalmışsın bilmeden,
Bu nasıl rahatlık,bu nasıl duymamazlık,
Yanlış sevdalara dalmışsın görmeden.

Yalnış giden birşeyler var sende neden?
Kabullen, yanlış yoldasın dönsen,
Akıllanmaz uslanmaz huylarını döksen,
Bitti dedim ya sana kabullensen hemen.

Fırtına öncesi sessizliği gömülüyorsun,
Söylesene sen kendini ne sanıyorsun ?
Teşekkür ederim,gerçekleri gösterdiğin için,
Teşekkür ederim,beni kırdığın için.

İçi bomboş kalbini sevdirdin bana,
Zahmet edip avutma beni masallarla ,
''Beni affet ''demekte geçikdin sen,
Gerçeği görsen fena olmaz sen.

Sayende akıllandım,teşekkür ederim ,
Ne yazık ki sevgilim sen anlamadın beni,
Yalan ve dolanlarla gelme bana sen derim,
''Beni affet'' demekte geç kamadın mu sen?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder