22 Şubat 2013 Cuma

SEN YOKDUN

Sen yoktun.
Terk edilmiş bir şehir var gönlümde,
Yaslanmış gökyüzünün maviliğinde 
Aralık rüzgarıyla savrulan hayatlarımız, 
Unutulan yalan olmuş sevdamız.
Sen yoktun.

Bir çocuk ağlardı gözlerimde
Geceyarıları uykumu böler çığlıkları 
Yıldızlar geçerdi gözbebeklerimden 
Tükendi bembeyaz umutlarım.

Sen yoktun,
Tüm dünyayı sevebilirdim
Oysa ben kimseleri sevmiyorum .
Ne yana baksam karşımda sen varsın
Meğer ne çok bağlanmışım ben sana...

Sen yoktun 
Paramparça olmuş bir yürek gönlümde,
Kafamda dolanır karmakarışık düşünceler de.
Kıvranıyorum,bilinmeyen olaylar girdabında,
Gezinirim sensizliğin denizinde...

Sen yoktun
Kanayan bir yara var yüreğimde, 
Karanlıkda kalmış ,düşler gibiyim,
Nerdesin gel kurtar,yar benide,
Beni de götür gittiğin yerlere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder