27 Şubat 2013 Çarşamba

SEN GELMEDİN

SEN GELMEDİN


Güneş battı,

Açtı melisa çiçekleri,
Hasret çeker ellerim,
Göçmen kuşlar döndü yuvalarına,
Toprak yağmura kavuşdu,
Akşamın kızıllığı sardı etrafı,
Gelincikler kapı çaldı,
Kızıla çalan karanfiller selam verdiler,
Sen gelmedin neden?…



Yıldızlı gecelerde,
Hercai menekşeler ortak oldu rüyalarıma,
Sokak lambaları aydınlattı karanlık dünyamı,
Bana dost oldu martılar,
Ay göz kırpdı ,sevdama,
Yıldızlar dönmen için dilek tuttular,
Yarım kalmış sevdamıza,
''Ağlama''dediler yerdeki karıncalar,

Gülmem için çabaladılar,ama
Sen gelmedin…



Ümiti saldım çayırlara, 

Demet demet kır çiçekleri topladı,
Kaybolan ayallerimi yakaladı,
Sabahları kuşlar geldi pencereme,

Duvarlarda selam verdi hatıraların,
Saçlarımı okşadı ,gülümseyen gözlerin,
Adını yazdım bahar dallarına,
Hasret rüzgârları esdirdim gecelerine,
Vuslata ereyim,dedim bakışlarında,
Kokular yayıldı,erguvanlardan,
Yaz girerken,
Güller dererken,
Ummadıklarım geldiler,
Sen gelmedin…



Kırık bir gönül bırakdı bende,
Geceler geldi,ziyaretime,
gündüzler gözyalımı sildi,
Şarkılar ,türküler ağıt yakdı sensizliğime,
Uzağa giden  gemiler geldi,

Gurbete gidenler döndüler,
Bir tek sen ,sen ,
Sen gelmedin neden?…


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder