22 Şubat 2013 Cuma

GİDERSİN



Gidersin; yağmurlarda kırık kalır KALBİM,
gidersin; ardından bakamaz gözlerim,
 

Gidersin; her şey gider ellerinden,
Gidersin; kalbimde duygular ,ayaklanır,
İlgilenmez kimse benimle...
 

Gidersin; kaybolur tüm güzellikler,
Yazdıkça silinir sevda sözcükleri,
Gidersin; ben sensiz kalırım.
 

Kanmadım,beni gerçekden sevenlere,
İiçimde bir boşluk kalır,senden hediye...

Bugün hasretin kıraç topraklarında dolandım,
Senin adınla,senin aşkınla yandım alevlerde,
Savrulup aktım ,sevda denizlerinde,
Irmakları aşdım,
Çöller geçdim,
Denizler,deryalar gezdim,

Bulamadım kaybettiğim kalbini sende,
Sustum kaldım hasretin rüzgarıyla...

 

Ne ben, ne kalbim ne de bu hırçın  rüzgâr bağışlar seni,
Simsiyah gecelerde tükenirken ömrüm,
Beni bırakıp giderken seni kimler karşılar?
Sen olmayınca buralarda zaman geçmiyor,
Bu yüzden odama asdım gülen resmini,
Söküp astım, sana aşık kalbimi,
Sensiz geçen yılları da ben yok saydım,
Kalbimin köşesinda yarım kaldı duygular,
Yetim kalmış anılar benle ağlaştılar.

Daha  da solgun bu günlerde aşk,

Yaşar mı bilinmez,
Elde kalır hıçkırıklar...
 

Kalp kayboldu bedende,
Yağmur değil karlar yağıyor üzerime,

Senin gidişinle bomboş kaldı bu şehir,
Yağıyor ömrüme ,aşkın ateşi... 

İnanmadım beni candan sevenlere,
İçimde bomboş kaldı umutlar...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder