21 Şubat 2013 Perşembe

BU KADAR GİRMİŞSİN İÇİME

 


Öylesine içime girmişsin ki...

Yanağıma kondurduğun öpücük gibi narinsin,

Saçlarını salarsın rüzgarlara bilmeden,
Küçük ürkek keskin bakışların,
Bana her zamankinden daha yakınsın,

Ben sana öylesine yanık öylesine sevdalıyım,
Sensiz ki hiç olamam ki ben,

Ah nasıl anlatsam ben sana...

Boşuna mı bu çabalarım?

Boşuna mı harcadığım zamanlarım?
Doğru zamanları neden bulamıyoruz ikimiz?
Suç ben de mi sen de mi?

Anlamıyorum...

Kelimeler eksik ,kelimeler yaralı çıkıyor yüreğimden,

Taşımıyor neden sevdamız bizi?
Güceniyorum sana ve kendime...

Çok başka bir şey sevda masalı,

Sevginin açar mı gülleri?
Aydınlık gülümsemelerin kim koymuş içine ayrılıkları?

Kim yerleştirmiş hüznün içine sevdaları?
Gözlerin yaşlı, dilin susmuş ayrılmış ellerin,
Kalmış sana yaban eller,
Cevap gelmeyeceğini bile bile kime yazarsın sevda mektupları?
Gelen kutusunu hep aynı heyecanla açdın mı?

Gelmedi beklediğin mektuplar...

Dedim ya aşk değil başka birşey bu.

Ne kadar yalnız kalsam kendimle,
O kadar doluyum ben senle,
Seni en derin yerime kalbime koymuşum,

Kimseler görüp almasın diye,
En derinlerde tuttum ,beni bırakıp gitmeyesin diye,
Seni bir tek bana bıraktım,kimseler elimden almasın diye...

Sana ulaşan tüm yolları kaybettim,

Bu yüzden aptalıklarım,
Oradan oraya savrulurum,bulmak için seni,

Sağımda solumda geçilmez yollara inat,
Bulabilmeliyim seni.

Hırçın denizlerin köpüklü dalgaları gibiyim,

Vururum ben sahillere,
Yosun tutmuş duvarlarım,
Tükenmiyor acılarım,

Tutunamıyorum ben ne renklere ne güzellikler,
Gün ve  gün içimde değişiyor duygularım,
Güneş ısıtmıyor ellerimi, 

İçlerim üşüyor sensizliğimde...

Yalnızlıklar peşimde dolanıyor,

Sırıtıyor serseri,
Dokunduğum her yer kuruyor,
Yalnızlık alıyor seni ben,

Üstüme vıcık vıcık yalnızlık bulaşıyor.

Biliyorum bütün bunlar hep benim kabahatim,

Seni çıkarmam gerek sakladığım yerden,
Ulaşamamıyorun sana,yollar gitgide uzuyor ,

Ve kayboluyorum ben...

Ümidimi taşıyacak ve beni sana ulaştıracak ,

 Bir şeylere ihtiyacım var benim,
Ah onun ne olduğunu biliyor ve anlıyorum,
Sonu sana geliyor her ayrılığın ve yalnızlığın,
Her şeyin başı ve sonunda hep sen varsın...

Öyle içime girmişsin ki .birden aklıma geldin ,sana yazıyorum name,
Hem ağladım hem de yazdım mektubumu sana,

Dün çok iyi geldin bana,
Mutluluk verdin bilmeden,
Gün içinde sana neşer neler yaptım bir bilsen,
Kızıgınlığım geçdi sana,

Mutlu oldum adeta göklere uçdum sevinçden,
Sana sevdamızı ve ölümsüz aşkımızı yazdım,
insanların nasıl sevda ile kanatlandıklarını anlattım...

Çok uzun bir mektup yazdım okursun İnşallah bu sefer,

Başından sonuna kadar hem okudum ,hem de ağladım,
Sonra çekmeceden bir zarf çıkarıp içine koydum yazdıklarımı,

Büyük harflerle adını yazdım adresini bilmesemde,
Adresini bilsem mektubumu kendi elimle getirirdim,
Bilmiyorum,sen nasıl  karşılardın beni ve mektubumu?
Mektup cebimde,

yüreğime yakınsın sende,
Yüreğim kalmış ellerinde,
Sen yüreğime yakınsın, ben sana yakınım,öyleyse kalbim sende.

Bu kadar girmişsin içime meğersem sen....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder