20 Şubat 2013 Çarşamba

YAR SENİNLE

 

Yar Seninle ...

Yar ben seninle ağlamak ve gülmek istiyorum ,
Öyle arkandan baka baka değil,
Hüzünle ayrılıkla değil ,
Ben seninle ağlamak ve gülmek istiyorum ,
Öyle sensizlikle kavrulup yanmak değil,
Sabahları seninle uyanmak istiyorum,
Ben seninle ağlamak ve gülmek istiyorum ,
Omuzuna sıkı sıkı sarılmak istiyor,bedenim, 
Değmeli yanaklarımız birbirine, 
Birkaç damla gözyaşımız birbirine karışmalı,
Tuzlu tuzlu akmalı yanaklardan,
Tadını hiç tadamadığım dudaklarını öpmeliyim,
Ağlamak istiyorum senin gözlerinde,
Hiç bilmediğin hıçkırıklarla,
Değsin gözyaşlarım körpe dudaklarına ,
Ve bir an ben gözlerinde kaybolayım,  
Mavi denizlerde yıkanayım gözlerinde ,
Ben seninle ağlamak ve gülmek, istiyorum ,
Öyle bir ağlasın ki gözlerin,
Kavuşmamız kolay olsun.
 
Öyle sensiz,öyle sevgisiz,öyle sevdasız olmayalım, 
Bırakma beni yaban ellere,
Bir gece gel benimle olsan sabaha kadar ,
Seninle ağlamak ve gülmek istiyorum
Öyle yanımda kal,
Gitme uzaklara,
Gözlerin ayrılmasın gözlerimden,
İçinde son bulmasın sevinçler,
Ben seninle ağlamak ve gülmek istiyorum ,
Ama sen hergün doğan güneş gibisin,
Hergün doğsan gözlerime,
Geceleri gönlüme doğan ay ol ,yıldız ol,
Hep yanımda kal geceleri,
Ama boynumu bükme sakın,
Uyuyayam sensiz ben, her gece
Söz verdiğin saatte gel,
Ne olursun beni senden mahrum bırakma...  
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder