21 Şubat 2013 Perşembe

BEN



http://www.ailevadisi.net
Rüzgarda bir şeyler var dalgalanan,
Saçları mı yoksa ayrılık rüzgarı mı sevgilinin?
Kapılar gıcırdıyor ve düşüyor aşk merdivenlerden,
Yağmur değil biliyorum sebebi ayrılığımın ,
Ufku kızıla boyayan dönülmez zaman.

Yaşanmamış aşk gibi  yarım kalan bir hüznüm,
Yetmezdi bize bir salkım üzüm,
Perdeler kapalı,evler var kapıları kapanmış,
Gözleri kararmış,dilleri susmuş aşkın dilleri,
Korkarım ,yar ,çok sürmez, bu ayrılığın günleri.

Benim yaşayamadığım çocukluğum var,
Babamdan kalan yarım hasır ve kilimim var,
Bana da dar geliyorken bu caddeler ,bu şehir,
Sahibi olmasam,yaralı kalbimin ,söküp atardım onu,
İnan çoktan bırakıp giderdim,beni sevenler olmasa.

Yüzün karanlık olmasın,acılar seni bulmasın,
Dudaklarını büküp üzme o güzel gözlerini,
Senden bana kalan kırık dökük ve yitik hatıralar,
Ben sensiz ne yaparım bu gurbet ellerinde yar,
Sevdiğin,kırdıpın üzdüğün ben değil miyim yar?



Gece sererken ay ve yıldızlarını gökyüzüne,
Bir tek sen kalırsın ,gülen gözlerimde ,
Yitip gitse de zaman çalınır ,ayrılık türküleri,
Bil ki sensiz yapamaz şu zavallı ben,
Beni bırakıp gitme,deli severken ben.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder