26 Aralık 2011 Pazartesi

LİSELİ KIZ



Liseli kız değilim ben artık,
Saçları örgülü ,formalı,eli kitap dolu,
Koridorlarda koşan ,kahkahalarla gülen,
Liseli kız değilim ben artık.

Kalbime birden bire giriverdin,
Aşk ateşi bedenimi sarıverdi,
Bilemezsin seni ne çok sevdiğimi,
Rüyalar da hep seni gördüğümü.

Seni görmek ümidiyle yollara baktığımı,
Senin için hergün gözyaşı döktüğümü,
Seni görünce kalbimin hızlı hızlı attığını,
Sesini duyunca tüm bedenimin titrediğini.

Bilemezsin sen bunu hissedemezsin,
Duydum ki bana çocuk diyormuşsun,
Öyle seni sevdiğime inanmıyorsun,
Ben senin için canımı bile veririm.

Her derste ,teneffüste seni düşünüyorum,
Zil çalınca sınıftan nasıl çıktığımı,
O merdivenleri nasıl indiğimi ,
Okul kapısına bir ok gibi fırladığımı .

Sen bilemzsin ,anlayamazsın sevgilim,
Sevmenin ne zor olduğunu anlayamazsın,
onu görmek arzusunu yenemezsin,
Gecende gündüzünde sevdiğin vardır.

Dön artık kara gözlüm,kara kaşlım,
Bak artık koridorlarda koşmuyorum,
Kahkahalarla gülmüyorum,
Yeter ki sen bana söyle, büyümüş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder