22 Temmuz 2013 Pazartesi

HAYDİ ANLAT



Nerede benim kalbime sakladığım sevgiler?
Nerede benim toz pembe hayallerim?
Rüzgarlı havada uçmaz oldu balonlarım,
Aşkım nerede,sevdam nerede?
Benim birtanecik sevdiğim nerede?
Söyle bana ,anlat  anneciğim,
Yok olmuş,peşinde benim yıldızım niye?

Görmek istiyorum,duymak istiyorum beni sevenleri,
Hani nerede benim can yoldaşlarım?
Hani nerde yol arkadaşlarım?
Hani nerede candan sevenlerim?
Duymak istediklerim, görmek istediklerim yok artık hayatımda,
Yağmurlu havada toprak kokan sokaklarım,
Kışın bembeyaz yağan kar tanelerim nerede?
Koşarken nefes nefese soluğum çicek kokulu evlerim,
Hani nere nereye sakladınız?

Bir taraf sensiz eksik kaldı,
Bir tarafım sensiz  nefessiz kaldı,
Sessiz ve  sensiz akıyor gözyaşlarım,
Bir ben kaldım ,yalnız tek başıma,
Kirpiklerim ıslandı, tuzlu suyla ,
Haydi anlat bana,
Haydi anlat bana ,
Karanlık gecelerde yapayalnızlık nasıl bir şey,
Haydi baştan anlat bana ,sensiz geçen soğuk kışları,
Ders almak artık gerek hayattan,;
Sensiz ben nasıl yapacağım,
Sensiz nasıl başlayacağım ,
Haydi öğret bana öğret sensizliği

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder