18 Temmuz 2013 Perşembe

SEVDİM



Ben hep zamansız sevdiklerimi,
Ve zamansız yitirdim,benliklerimi,
Kış da, ilkbahar da, yaz da ve sonbahar da ,
Aşka yelken açsam,
Mevsimler değişdi,
Ben anlamadan,
Uzak sevdaları  çizdim, kalbimin duvarlarına,
Zamansız sevdim bazen de bilmeden,
Zaman geçiyor,
Sevdalı veya sevdasız,
Günler dönerken geceye birden,
Karanlık kaplamış her tarafımı.

Sevgililer hani nerede, Kimbilir hangi  aşkların peşinde?
Elele dolaşan yok   sahillerde,
Yıldızlar ve aydınlatmıyor ,yolumu neden?
Gönlüm bomboş yalan hülyalara,
Çöktü gönlüme sevdasız geceler,
Yapraklarım yine tek tek dökülmekde,
Mevsim değişirken sonbahara,
Soldu sevdamın çiçekleri neden?
Üşüdü yüreğim,sevdanın buzullarında,
Tek çare ölmek mi neden?
Sevdalar gidserken doludizgin,
Kaç yıl ,kaç gün geçdi ,
Gelmedin yalnız bırakdın kendimle beni,
Ben yalnızlıkları yaşıyorum,
Gelmiş beşinci mevsim adını bilmeden,
Solmuş güllerim,hiç dermeden.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder