29 Ocak 2014 Çarşamba

AŞKI TAŞIMAK


 
Ben şiir veya güzel sözler yazamıyorum. Sadece bir ikilemde kaldım onu paylaşmak istiyporum. Bir sevgilim var ,onu çok ama çok seviyorum.Oda beni çok seviyor. Ama bizim ki biraz farklı bir aşk gibi yani o hiç benim aileme ve özellikle bana uygun biri değil .Kötü alışkanlıkları olan ve düzelmesi çok zor biriydi ve  ondan ayrıldım. Ama ayrılsak da  yapamadık .Kısaca ne o bensiz ne de ben onsuz olabildim.Tekrar barıştık ve  ilerde evlenmeyi düşünüyoruz. Ailem bu evliliğe karşı çıkacağını biliyorum. Benimde onların karşısında durabilmemi gerektirecek cesareti kendimde bulamıyorum.Çünkü benim yüzümü kara çıkartacağını biliyorum.Onunla ve ailemle iki arada kalmakdan korkuyorum. Her gece bunları düşünüp üzülmekten yoruldum artık.Buraya yazıyorum .Çünkü kendimi rahatlamış gibi hissediyorum. Neyse ki çok sıkıcı bi yazı olduğunun bilincindeyim. Dediğim gibi saçma bir rahatlık ve huzur  hissediyorum.Kendimde bu yazıyı belkide alışılmış bir yazı olmadığından çok uzattım.İlgilendiğiniz için çok teşekkür ederim. Anladım ki sevda ve aşk çok güzel bir duyguymuş.Ama onu yani AŞKI TAŞIMAK ZORMUŞ!!!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder