23 Ocak 2014 Perşembe

UMUT IŞIĞIM

 
Uzun bir yolda yürüyorum sana durmadan,
Her yere bakınıyorum seni ararken.
Tenha yollara dalıyorum, kayboluyorum,
Her şeyin bitiş noktasına vardığımda ,
Bulurum hala kendimi avutuorum,
Hayallerimi ve ruhumu sana vermişken,
Ben de ne yapacağımı bilemiyorum,
Küçük bir ışık görüyorum karanlıklarn içinde,
Sana ulaşmaya çalışan bir umut,
Ellerimi uzatıyorum ,sana,
Dokunmaya çalışıyorum,
Dokunamıyorum ellerine,
Gözlerine bakmak istiyorum,
Gözlerine bakamıyorum,
Yetişemiyorum koşuyorum ,
Sana yetişmek için ben,
Durmuyor uzaklaşıyor benden,
Farkında olmadan yine gül bajçelerinde,
Buluyorum kendimi ben,
Belkide seni hatırlattıkları için,
Masmavi gökyüzünün içinden bakıyorum,
Sanki kuşlar gibi uçuyorum,
Senin havanın olduğu havayı hissediyorum,
Kuş cıvıltılarına karışıyor sesin,
Kulağımda senin sevdiğin şarkılar,
Hayatım senle var,
Seni ilk gördüğüm zamana dönüyorum,
Kendimi yeniden sana adıyorum,
Anlıyorum,artık dönmezsin bana,
Beni yeniden hayata döndüren,
Umut ışığımın varlığıyla yaşıyorum,
Geriye dönüp dönüp bakmak istemiyorum,
Geleceği yaşıyorum,senle ben,
Umut kalbimde, umut bedenimde,
Umut her zaman benle beraber,
Ama unutamıyorum asla!
Beni benle bırakıp gittiğini,
Her zaman senin aşkımla büyüdüm,
Umudum sendin,aşkım sendin,
Her zaman yanımda olan sendin,
Ve her zaman beni seven desendin,
Seni asla unutamam,bunu bil yeter.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder