23 Ocak 2014 Perşembe

BİR AKŞAM ÜSTÜ



Yağar yağmurlar bir akşam üstü,
Senin gözlerin gelir aklıma,
Sırılsıklam ıslanmışım yokluğunla,
Nerdesin ey güzel yar?

Beyaz ,siyah ve kırmızı güller,
Seni haırlatır gün ve gün bana,
Mavi,deniz ve yeşil renkler,
Seni çağrıştırır ,yar bana  ...

Bir gül alsam elime ben,
Sanki senin kokun var,
Zıpkın gibi saplanır ,
Yorgun ve hasta yüreğime...

Zaman erir hasretinle,
Yüreğim kahroldu gidişinle,
Kimse anlamaz sensizliğime,
Sensiz eksik sol yanım yar...

Ve zaman kalem alsam elime,
Sen düşersin kalemimden,
Gözlerim sana hasret bende,
Kaçıyorum kalabıklardan..

Dalga dalga beni yakarsın,
Rüzgar,ateş ve güneş misin?
Hasretler olmasa yar sevilmez mi?
Sevdiğine çok bağlanmaz mı?

Sana geliyorum sana,
Senin verdiğin güller,
Her gün acıtacağını biliyorum,
Yine de senden vazgeçemiyorum..

Sana kızmak gelmiyor içimden,
Sanki benim kopmaz parçamsın,
Zaman ve mekan yok sen olmayınca,
Gökyüzünden geldin bana sen...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder