23 Ocak 2014 Perşembe

ÖZLEDİM



Özlemek mi dedin?
Özlemin en ağırı bende,
Gözlerim hasretle yollara bakar,
Hasret rüzgarları kalbimi deler,
Seni andıkça ağlar gözlerim,
Yanımda sen olmayınca,
Uyur mu sensiz gözlerim?...

Hasret ve ayrılık türküleri,
İşittiğimde hüzünlenirim,
Geleceksin diye ben,
Açıyorum perdeleri,
Her gün yollarına,gelirsin,
Belki diye umutlar ekiyorum ,
Sensiz üşüyor ellerim..

Özledim,gamzelerini,
Özledim gülüşlerini,
Özledim ellerini,
Özledim hayallerimizi,
Özledim sevgiyi haykırışlarımızı,
Özledim sokaklarda gezmeleri,
Özledim balık ekmek yiyişimizi...

Sana geliyorum yol yol,
Sana gliyorum hasretle,
Sana geliyorum hayalimle,
Sana geliyorum özlemle,
Sana gliyorum uçan kuşla,
Sana geliyorum sana yeliyle,
Sana geliyorum gökkuşağıyla.....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder