27 Ocak 2014 Pazartesi

TERKEDİLECEK KADIN

 

İlk kalbimi yakan sendin,
Son ateş de senden olsun ,
Yeter ki sevgiim,
Senin canın sağolsun.

Anlamalıydım,
Bir sabah ansızın çekip gideceğini ,
Dünyayı başıma yıkıp gideceğini bilmeliydim,
Ve sen bana ''Hoşçakal ,elveda.''demeden,
Ben herşeyi bırakıp ,
Gitmeliydim,bu şehirden,
Tek başına kalmalıydın sen...

Ben terkedilecek kadın mıydım bu şehirde?
Seni  böylesine severken,
Ben bırakılacak kadın mıyım bu şehirde?
Seni böylesine severken ...

Oysa bu dünya,
Neler neler öğretti kader bana,
Bahar da yaşarken kışa gelmeyi,
Severken terkedilmeyi,
Tokken aç ,açken tok olmayı,
Gülerken ağlamacağımı,
Daha da neler neler öğretti hayat bana ,
Bir seni unutmayı öğrenemedim
Bir de başkasını sevmeyi...

Ben terkedilecek kadın mıyım bu şehirde,
Sana böylesine severken,
Ben terkedilecek kadın mıyım bu şehirde ?
Seni böylesine sevdiğim için ...

Sen sahte mutlulukların sahte prensi
Sen yalancı baharların badem çiçeği,
Sen mutlulukdan korkan kedi,
Sen karanlık gecelerin gecesi,
Sen aynı şarkıların güftesi,
Sen ayrılık türkülerin türküsü,
Senin yalnız sokakların adamı,
Sen de ne gezer.aşk ve vefa,
Çekil git artık hayatımdan,
Yaşanmamış bir aşkın bende,
Çekil git artık hayatımdan,
Bitsin artık bu aşk hikayesi...

Oysa ben senin için,
Bir yudum mutluluk için,
Yollarına bir ömür verdim,
Oysa sen ne yaptın bana?
Bir geldin,pir gittin,
Sokaklar sevindi gelişinle,
Gidişinle yaktın kalbimi,
Acıysa en derin açılar çektim,
Uğrunda nice nice günler tükettim,
Üstelik yalnız ve yalnız sen benimdin,
Senin bir yalancı olduğunu nereden anlayabilecekdim?

Biliyorsun ki seni ben...
Seni çılgınlar gibi sevdim ,
Seni kelebekler gibi sevdim ,
Ben seni Leyla gibi sevdim Ben seni Şirin gibi sevdim,
Çünkü sen benim için,
Canımdan daha da candın,
Oysa ben öyle pişmanın ki,
Seni böylesine sevdiğim için ,
Sana böylesine yandığım için ,
Sana böylesine kandığım için ,
Terkedilecek kadın mıyım bu şehirde,
Yüzüne bakılmayacak kadın mıyım bu şehirde...

Git ,git sen benim hayatımdan,
Git artık git sen benim dünyamdan ...
Güle güle sana ,
Yeni aşklar ve sevdalar bana....!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder