23 Ocak 2014 Perşembe

YOKLUĞUNDA

            

            


Çöker üzerime karanlıklar,
Uykularda yitmiş gibi hayaller,
Özlemin yakıyor,sensiz bedenimi,
Sen beni bırakıp gideli...

Geceler sarıyor artık beni,
Rüzgarlar okşuyor saçımı,
Gözler seni aramak da bil,
Sen beni bırakıp gideli...

Yağmurlar iri iri yağmıyor,
Karanlıklar cirit atıyor,
Sessizlikler birikiyor,
Sen beni bırakıp gideli ...

Buseler kondururdum yanağına,
Ellerim ellerine,dokunsa,
Heyecandan tir tir titrerdim,
Sen beni bırakıp gideli...

Çınar,çam ve elma ağaçları,
Zambak ,gül ve leylak kokuları,
Hasret ve ayrılık türküleri yakar,
Sen beni bırakıp gideli...

Senin o masum hallerin,
Hiç çıkmaz aklımdan  ,
Rüyalar avutur beni,
Sen beni bırakıp gideli...

Seni sevdiğimi bilirsin,
Çözülmeyecek yok sorun,,
Ya bana geri gel ,ya da bırak beni,
Sen beni bırakıp gideli...

Yokluğuna alışmak çok zor,
Dayanacak güç yok bende,
Ağlamadık gün yok bende,
Sen beni bırakıp gideli..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder