22 Ocak 2014 Çarşamba

SENİ SEVİYORUM

 

Bir şarkı mırıldanır,ağzım ve dilim,
Sessiz sakin kendi kendine döner hayallerim,
Büyülenmiş, senin sevdanla gibiyim,
Sensizlik yakıyor içimi neden?
Bir köşede unutulmuş gibiyim,
Aklımda hala sen varsın,
Belki de bir hayalsin gözlerimde şu an,
Sen karşımda duruyorsun,
Ben sana bakarken...
Susuyorsun konuşmuyorsun neden?,
Ve saniyeler sonra hiçbir şey yokmuş gibi.
Dönüp gidiyorsun ardına bile bakmadan,
Çok zaman geçiyor seni görmeyeli...
Ve sen bir kez daha olsa bile aramıyorsun,
Demek ki  özlemiyorsun,beni,
Neden bu kadar vefasızsın söylesene yar?
Geceler sensiz geceler,
Geceler ıssız ve karanlık,
Hayallerim karışır birbirine ,
Özlemim artar sen bende yoksan,
Çünkü sen beni terkettin gittin,
Sususum sensizliğe,
İsyanım kaderime ve sana,
Anıların arasında kaybolmuşum ben,
Bir bakmışım ki sensizim,
Bir de ben bakmışım ki yalnızım,
Bir de birikmiş içimde acılar,
Nerdesin?Ey sevgili!
Kimin kalbindesin sen?
Öyle bir "Merhaba" de ki
Hayatıma yeniden  gireceksen,
Bir daha dönüşü olmasın,
Geriye bakma sakın,
Ve asla "Elveda" sözü çıkmasın,
İstemem söyleme bana,
Ben seni sende ararken,
Sen beni yeniden sevsen,
Bir ben,bir sen olsan yanımda,
Her şeyim sensin,
Seninle olsun kalbim bir bütün,
Binlerce gül dermek yerine,
Tek gülüm sen olsan,
Ve bir gün olsun ,beni sevsen,
Senin yerin benim yerin olsun,Sen benim gülümsün,
Ve yalnızca  benim olsan,
Mazide kalan hatıralar avutur beni,
Senden gelen mektuplar güldürür yüzümü,
Sana ait bir hatıra kalsın bende,
Olur da "Asla" dersen ,
Sakın girme hayatıma benim,
İstesende  girmezsen sen,
Bakıp da hatırlayacağım bir sen varsın,
Senden kalan gül kurumuş tek bir gül,
Der ki o zaman hep bana,
"Seni Seviyorum" ''Bir tanem.''
Öyle bir duygu ki içimde seni anmak,
Gülden öte gülün içinde bir sen yaşarsın
Hayalinle avutursun gönlümü,
Ben de Seni Seviyorum,
Ve sonsuza kadar seveceğim,
Bir tanem,aşkımsın benim.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder