21 Ocak 2014 Salı

SEVİYORUM SENİ



     Susamış dudaklarım bir damla hasretinle senin, bekler yolunu gözlerim uykusuz gecelerde ... Gecemi aydınlatırsın bir sözünle, hayatı yaşanır hale getirirsin varlığınla, elimi tutuşunla içimi okşarsın... Yanımda olmasanda ben,seni yaşarım sensiz dünyamda, sessizlik senin hayalinle avutur beni... Mutluluk sarar etrafımı senin bir gülüşünle. Dünyamda çiçekler açar asla solmayacak, senin bir bakışınla. Var olduğunu bilmek hala yaşadığını hissetmek, benden uzakta olsan da ellerimi ,ellerinle tutmasan da benim yüzüme bakıp güzel sözler söylemesende ,nefesin nefesime karışmasada ,içime hala yaşayan sen varsın...

    Asla yüzünü görmeyecek olsamda ve beni sevmediğini bilsemde,ben hala seviyorum seni. Aşkı yaşamak gerekmiş,öğrenmek ve ifade edebilmek için her ne kadar her kelime bir o kadar anlamsız olsa da sevmek ve sevilmek gerek....
  Seni Seviyorum kelimelerini sevdiğinden duymak ne güzeldir oysa. Ellerini sımsıkı tutarak gözlerinin içine bakmak gerekli... Gökyüzüne sevdiğinle bakmak, yıldızları onunla izlemek...  En güzel sözlerin ardından bir öpücükle sevdiğini taçlandırmak ve onun sıcaklığını tüm ruhunla hissetmek. Seni Seviyorum!Demek öylesine bir cümle değil her şeyinle seviyorum seni, her an özlüyorum ve her an seni düşünüp yanımda olmanı istiyorumdur....

Uzaktasın, bana birkaç adım yanımda olsanda,
Suskunsun, sessizsin neden söyle bana?
Anlat bana halini,kederini ,sevinçlerini,
Çaresizim be , senin yanında olamadığın zaman,
Hüzünlüyüm,gönül yorgunuyum ,
Elini tutmayınca uyuyamıyorum,
Seni senla yaşamak istiyorum
Sensiz yaşadığım için günler haram,
Sensiz geçen zaman zulüm,
Sözcükler gerçekten anlamsız kalıyor,
Sen yanımda olmayınca,
Aşkım yanında,ol,
Beni bırakma sakın,
Deli gbi oluyorum,
Yanımda olmayınca sen,
Seviyorum Seni,ben,
Her ne kadar bir tek başıma kalsamda,
Ben seni senle yaşamasamda,
Hayalinle avunuyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder