22 Ocak 2014 Çarşamba

SEN VE BEN

 

   Sıcak bir yaz günü yavaşça yolda yürüyordum. Birden bire sen çıktın karşıma benim, Aklımı başımdan alırcasına baktın o kahverengi gözlerle. Ellerim titredi, yüzüm senin yüzüne hasretle bakıyorken ben. Gözlerim gözlerinde kayboldu bir anda, unuttum ben kendimi. Yıllar geldi yıllar geçti , sensiz yürek hayallerle avuttu kendini,düştü .
    Sen karşımda öylece bana bakarken ben ise sessiz soluksuz,nefessiz kaldım. Kalbim yanıyor ateşinle sevdiğim görmezmisin içimi sen?Bilmezsin ki neler hissettiğimi sensiz?Bir sonbahar yağmuruna hasret yazın sıcağında kavrulmuş bir kuş gibi yüreğim,senin ateşinle yanıyor. Sadece sus ,konuşma,bak bana anlat ,içinden geçenleri gözlerinle. Sessizliğe ihtiyacım var ,yanındayken bir sen konuş ,senin sesin yankılansın kulağımda,senin kokunu koklayayım. Bir sen anlat ,bir ben anlatayım.Senin hayallerin varsın olsun benim hayatımda.
   Sadece sen ol şu canımda! Ve beni asla bırakma bir daha. Bir beni dinle, beni sev sonsuzluk olsun ömrümüzce.Benim için atsın ,atan o kalbin, bana fısılda en güzel sözleri,ve şarkılarını ve bir bana değsin tenin binbir tenin arasında seçilmişcesine. Sahibin olmaya değil kölen olmaya hazırım,gel benim yanıma, yeter ki sen iste. Bir kez değil bin kere ölürüm ben senin yoluna!..

Sen ve ben biz ikimiz,
Gözlerimiz ilk buluştuğu yer de,
Bekle ve hatırla sevgili beni de,
Bir seni hatırlarım,bir de ikimizi,
Bana bakışını şaşkınlık ve kızgınlık içinde olmasın,
Seni benden başka seven olmasın,
Her şeyin o an da başladı bir bilsen,
Ve bir beni hatırla,birde ikimizi,
Korku ve endişeyle bana bakma sakın,
Bekle her şey yoluna girecek,
Aşk filminin son sahnesi sen ve ben,
Düşündüğüm tek şey sensin sevdam,
Her zaman mutlu sonla yazılan,
Bizimkisi nasıl bitsin istersin?
Mutlu son veya ayrılık,
Sen istersen bende onu isteyeceğim,
Bir beni  iste hemen senleyim ben,
Senin için her şeyi yapabillirim ben,
Ve bir seni sevebilirim başkasını asla.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder