23 Ocak 2014 Perşembe

BİR AŞKIM VAR

 

Gecenin en mavisi en ıssız hali,
Yüreğimde sen, aklımda  sen,
Seni seviyor ve bekliyorum,
Giderken sen benden,
Son haykırışları,kulaklarımda,
Bende kalan son hatıralar,
Kalpten dudağa dökülmüş günleri yaşıyorum,
Benden önce olan sensin,
Hala içimde yaşıyorsun,
Ve bir o kadar sensiz olan ben,
Kendimi avutmaya çalışıyorum,
Dudaklar sensiz suya hasret,
Eller sensiz soğuk ve yorgun,
Gözler ise hala yolunu beklemekde,
Her gün,sana olan hasret artıyor,
Yıllar geçdi dönmedin neden?
Sensiz geçen günler ve geceler,
Kovalamakda güneş ,ay ve yıldızlar,
Haykırışların doruk noktasında ben,
Çığlıklar bölmüş gözyaşlarımı,
Bir anlık sessizlik,bir an sensizlik,
Yine sensizliğe dönüştü ruhum,
Hayallerim hayallerin oldu,
Sen beni istemesen de,
Olmadı, olmayacak sensiz dünyam,
Yıllar yıllar,mevsimler mevsimleri kovaladı,
Yanımda yaşayamasanda sen,
Ellerim, gözlerim, kalbim ve ruhum sensiz,
Hiçbir zaman sen onları istemesen de,
Onlar sadece sana ait olacak,
Ve bir canım var ,iste o da senin olsun,
Bir aşkım var ,yaşayacak bende,
Şu dünyada sen bana gelmesen de...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder