13 Haziran 2013 Perşembe

AYRILIKLAR



Sana kaç mevsim verdi yüreğim?
Seni kaç mevsim bekledi gözlerim,
Daha kaç mevsim bekleyecek yollarını,
Ağlayan beniyalnız kalan ben olunca.

Sana kaç gönül verdi bu yürek?
Sana kaç bahar verdi bu bilek?
Sana kaç dilek verdi bu dillerim?
Sana kaç ağıt yakdı bu gözlerim?
 
Beni dinleme,anlamaz taş yüreğin,
Ben de varsa bu kader ve ayrılık,
Yağan bulutlar,nasıl da ağlamsın,
Heyhat!Bitmez çekilen çileler.

Bende bu simsiyah yazı varken,
Nasıl da ağlamasın zavallı yüreğim,
Vedalar vedalar,bitmez ayrılıklar,
Gözümde yaş ,kalbimde hüzün varken,
Nasıl bitsin dayanılmaz acılar çekerken.
 
Gözümde sana olan hasretim,
Ellerinde ellerin olmayınca,
Nasıl bitsin çekilmez ayrılıklar,
Hoşçal aşkım deyip giderken ben.

Nasıl bitsin vedalar ,
Nasıl bitsin ayrılıklar,
Ellerim ellerinin sıcaklşığını hissederken,
Nasıl bitsin aşklar ve sevdalar...
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder