Kızlar size mucizevi bir kür söylüyorum :) bir teşekkürü hak ettiğimi düşünüyorum. Ben saçlarım röfleden yandıktan sonra araştırdım hem de çok. Saçlarım zaten kısa kestiremezdim uçları bildiğiniz yanıktı ve boyları da... Yine de üzerinden yanıklarını aldırdım ama çözüm olmadı yanmaktan diken gibi saç uçları...

Öncelikle şampuanım ve saç kremim: avon argan yağı içeren şampuan(250ml) ve durulanan saç kremi

Şampuanımın içine saç bakım yağı ekledim 2 kapak civarı. Saç bakım yağı olarak geçer aktarlarda içerisinde çam terebenti,ceviz,badem,fındık,defne yaprağı gibi yağlar mevcut ve sadece 6 tl. önce ben bunu kullanırken saçımda uzama farkettim evet diplerim çabuk çıktı fakat saçlarımı kurutuyordu istediğim gibi yumuşak olmuyordu. Araştırdım veee mucizeyi açıklıyorum :)

İçine yağ kattığım şampuana 1er ampul bemiks,bepanten,evigen kırdım iyice çalkaladım. 2 diş sarımsağı kestim 4 5 parçaya ayırdım hap şeklinde içine koydum rendelemeden. Tekrar çalkaladım. Son olarak içine 1 tatlı kaşığı bal koydum. Çalkaladım. Yıkamadan önce bu saç bakım yağını az miktarda sıcak olarak uçlarına sürmüştüm. 2 3 saat bekletmiştim. Yeni karışımlı şampuanımla soğuğa yakın ılık suyla yıkadım 2 kere. Çok bekletmedim şampuanı uçlarına masaj yaparak köpürttüm. Duruladıktan sonra saçımı kremledim o sırada köpüklendim falan 2 3 dakika krem bekledi saçımda. Ve soğuk suyla duruladım.

Saçlarımın uçlarına baktım nasıl canlı olduğuna inanamadım! Saçımda rahatsız edici bir koku yoktu! Ve nemliyken benim saçlarımın ucu uzardı çekince... Lastik gibi :) Uzamadı ve bir kere daha şok oldum. Eğer imkanınız varsa gerçekten deneyin pahalı ürünlere para vermeyin derim doğal yollar her zaman daha iyidir. Ben kozmetik ürünleri satan biri olarak söylüyorum serumlar falan çözüm değil. Bu avon şampuan tek başına fayda etmedi kullandığım hiç bir şampuan saçımı böylesine ipek gibi ve ışıl ışıl yapmadı. Ve inanır mısınız saçımın dipleri yağlanmaya başlardı 3. gündeyim ve hala yumuşacık ve de parlak bugün tekrar yıkıyorum yorumlara eklerim sıcak yağ yüzünden mi yoksa şampuandan mı görücem :)

Kızlar ister inanın ister inanmayın benim yıpranmış saçlarımdan eser yok gibi bişey uçları bile yumuşacık daha ne olsun ki...

Deneyin ve görün benim bu ilk deneyişim. Belki saçıma sıcak olarak yağ sürdükten sonra daha etkili oldu bu şampuan onu bilemem bugün yağ sürmeden deniyorum ama kesinlikle tavsiye ederim ilk deneyiş bu kadar mutlu eder mi? Etti işte kızlar :) paylaşmak istedim. Ve bu yöntemin saçımı daha da uzatacağına inanıyorum