13 Haziran 2013 Perşembe

SENİ



Saçlarıma dokundu, ayrılık rüzgarları,
Bir seni sevdim ,
Bir de gelmeyen baharları ...

Bir de seni çok özledim ,
Bir de seni çok bekledim ,
Sildim, beni unutanları, 
Sarmak kolay olmuyor,
Kalpde açılan yaraları...

Yollarıma sakın çıkma,
Hiç affetmem,  hiç acımam sana,
Gözlerime sakın bakma,
Bakışına dayanamam senin,
Bilmelisin ,sen beni ne çok sevdiğimi,
Ah !Seni bekleyeli kaç ömür tükettim?
Ah !Sana kaç ağıt yakdım?

Saçlarıma,aklar düştü,
Sen gideli beri,
Bir seni özledim,
Bir de güzel günlerimizi...

Bir seni özledim ,yüreğimde,
Bir seni bekledim ,gecelerimde,
Unuttum ben tüm acılarımı,
Bırakma beni sensiz,
Bırakma beni kimsesiz...

Yollar aldı gitti seni benden,
Sakın  çıkma,karşıma  benim, 
Gözlerimin içine sakın bakma,
Baktığında unutamam seni,
Bilirsin beni ne çok sevdalıyım sana,
Ah seni bekleyeli kaç yıl tükettim?
Ah seni bekleyeli kaç ömür yitirdim?

Karşıma  çıkma sakın,
Çıkarsan hiç acımam ,
Ben kırarım ,sana acımam,
Gözlerime bakma sakın,
Bakarsan dayanamam ,
Sensizliğin hasretine,
Bilirsin ne çok aradı yüreğim,
Hasretin yaktı ,kavurdu beni,
Alışdım artık senin yokluğuna,
Zor oldu biliyorum,
Ah! Seni bekleyeli kaç gece sabahladım,
Ah !Seni unutmak için neler neler yapmadım?
Kimbilir kaç ömür yitirdim?
Kaç bahar aradım?
Belki birgün dönersin diye....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder