13 Haziran 2013 Perşembe

SEVENLER

 

Çok dargınım ,dostlarım size,
Yarimi neden bana  düsman ettiniz?

Bir hata mıydı ?
Bir günah mıydı?
Inanmadın aşkımıza,
Yalan sözlere kandın,
Bitirdin sevdamızı niye?

Yalnızlık aldı, bizi birbirimizden,
Vay yazık bize ,günah bize,
Eller çekemez,ayırır hep sevenleri,
Eller oh olsun der, hep bitirir sevdaları,
Çok dargınım, sevdiklerime,
İnanmadılar,bizim aşkımıza,
Açımadan ayırdılar ikimizi..

Bir hata mıydı ,aşkımız sevdamız,

Sende inanmadın sevgimize,
Bana sahip çıkmadın,
Bıraktın yalan sözlerle,
Benim yanıda değildin neden?
Yalan söyleyenlere inandn,

Bir bana inanmadın sen.

Boş vaatlere kandın,

Benim  sözlerime inanmadın neden?
Yazık bize ,yazık aşkımıza.

Yalnızlık aldı,seni benden, 

Vay bize, yazık bize.
Eller bozar sevenleri düşman ederler,
Eller acımaz seven kalpleri delerler.


Mutlu olsun istemezler sevenler,
Ayrı olsun,isterler sevenler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder