26 Şubat 2014 Çarşamba

KALBİM VİRANE

 

Biliyorsun ardından ağlamayacağım,
Yüreğimi yanık sana yanmayacağım,
Al ömrümü,ver benim gönlümü,
Sen kıydın ikimize yarim sen kıydın,
Her günümü zehir eyledin gidişinle,
Yemin olsun,yemin olsun sana yar,
Bende unutacağım adını ve aşkını,
Beni yakdın yalan aşkınla sen,
İnşallah başkasını da yakma sakın sen,
Aşk harap,ben harap,gönlüm perişan,
Aşk harap,ben harap kalbim yangın,
Aşk yorgun,ben bitkin,kalbim virane,
Herkes sen mi olacak,yalan dolan?
Herkes ben mi olacak sana gönül veren?
Yüreğim dağlar gibi aşılmaz aşkınla,
Ağlamaycağım ,bakmayacağım ardından,
Yüreğim sana sevdalı olsa da yanmaycağım,
Al ömrümü ,ver bana kalbimi sen,
Hani bana kıyamazdın,hani bana doyamazdın?
Demekki aşkında ,sevdanda hep yalanmış yalan,
Herkes sen mi ki beni böyle yakıp ağlatacak?
Yemin olsun,yemin olsun unutacağım seni,
Aşk harap,ben harap,gönlüm perişan,
Aşk harap,ben harap kalbim yangın,
Aşk yorgun,ben bitkin,kalbim virane.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder