26 Şubat 2014 Çarşamba

KIŞ MASALLARI

 

Aşık oldum,ben sana anlasana,
Adını yazdım,parkdaki ağaçlara,
Adını yazdım,buğulanan camlara,
Kış soğuk ,kalbim sensiz,ben üzgün,
Hani anneannem masal anlatırdı?
Kış geceleri,toplanırdık etrafına,
Hep kavuşmayan sevdalılar vardı,
Ama hep mutlu sonla biterdi,
Anlatılan kış masalları..


Bizim masalımız neden mutlu bitmedi?
Gözyaşım sana mı yoksa kendime mi?
Anlamıyorum sebepsiz ayrılık neden?
Çektiğim acılar yetmez mi bana?
İçtim,içtim ben aşk şarabından,
Yandı kalbim ,yandı yüreğim,
Tek dost bildiğim masallar,
Avutur,beni senli hatıralar,
Bırakma beni dedim sana,
Sen ne yaptın bırakıp gittin,
Yalan sevdalara ,yalan aşklara inandın,
Bir benim aşkıma,sevdama inanmadın,
Şimdi arama,yarim beni sen,
Elini tutmasamda,gözüne bakmasamda,
İnan ki sensiz de yaşiarım ben,
Kaç bahar geçse,kaç sevda unutulsa da,
Ben de seni unuturum birgün elbet,
Benim hayalim,vuslatım yok artık,
Seni sensiz yaşamak var artık,
Benide unut sen ,yaşa git sende,
Aşka tövbe ettim ben tövbe,
Bir daha sevmek mi asla?
Bir daha yanmak mı asla?
Ömründe bir seni sevdim,
Bir de senin aşkınla yandım,
Bu canı sana verdim ben,
Başkasını sevemem,
Başkasını yerine koyamam,
Bir seni sevdim,
Bir de kış masallarını...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder